Aan de hand van bovenstaande voorbeelden ziet u welke voordelen het heeft om met Goberg Fondswerving een verkoopactie te organiseren.

 

Haal extra geld op samen met GoBerg Fondswerving!

- Omdat u hier zo weinig mogelijk tijd aan wilt besteden
- Gebruik wilt maken van de gratis ondersteunende materialen
- En snel een flink geldbedrag wilt ophalen

Goberg Fondswerving levert kant en klare verkoopacties welke een hoog rendement opleveren en bovendien uw organisatie veel tijd bespaart.

Een eigen verkoopactie organiseren kan veel geld opleveren maar kost uw organisatie veel tijd aan voorbereiding. Goberg Fondswerving neem een groot gedeelte van de voorbereidende werkzaamheden van de verkoopactie voor zijn rekening. Hierdoor houden de vrijwilligers meer tijd over om bij andere activiteiten mee te helpen.

De artikelen zijn gebruiksartikelen welke in elke huishouding gebruikt worden en makkelijk en snel worden verkocht. Bovendien zijn de artikelen laag geprijsd om een zo groot mogelijke omzet te bereiken.

Met de verkoop van artikelen met Goberg Fondswerving is minimaal 30% van de opbrengst van de totale verkoop voor de organiserende organisatie. Wij garanderen een opbrengst voor de organisatie van minimaal € 1,00 per verkocht artikel. Dit loopt al snel op tot € 1.000,00 of meer.

De gemiddelde verkoopprijs aan de klant is €3,00

En wat het belangrijkst is! Dat het u een mooi bedrag oplevert en heel veel tijd bespaart door het gebruik van de gratis ondersteunende materialen.

Het benodigde materiaal en kennis om een succesvolle verkoopactie te organiseren krijgt u bij ons gratis. Voor, tijdens en na de verkoopactie wordt u door ons voorzien van tips en gratis ondersteunende materialen zodat u een succesvolle verkoopactie kunt organiseren.